Partneři Partneři Partneři Partneři Partneři Partneři Partneři Partneři Partneři PartneřiPartneři Partneři Partneři Partneři

Aktuality

MOTO Šikule MTB team
ČP cyklokros Masters, Louny + Litvínov
Po týdnu absolvoval Martin opět cestu na sever Čech, kde se chtěl pokusit odčinit neúspěch z předchozího víkendu.
V sobotu na něho čekala trať v Lounech, tentokrát mírně upravená. K jeho radosti se nyní nejelo technickými úseky místního lesoparku a většina okruhu byla vytýčena uvnitř velodromu a v jeho nejbližším okolí. Za mlhavého počasí se studeným větrem se Martin na startu natlačil do druhé řady a doufal v rozjezd na slušném umístění. To mu ale ihned po výstřelu startéra překazil jeden ze soupeřů svým manévrem a tak série katastrofálních startů pokračovala i zde. Propad na úvod třetí desítky pořadí znamenal jediné - zahájení stíhačky a pokus předjet co nejvíce soupeřů hned v úvodu. To se průběžně dařilo až do poloviny třetího kola, kdy jel již na slušném 5. místě v kategorii, bohužel v jednom ze sjezdů přišel pád přes řídítka a částečně svlečená galuska na předním kole. Už vše vypadalo na další debakl a odjezd bez bodů, nakonec však Martin doběhl pro rezervní přední kolo do auta a pokračoval v závodě. Vše však trvalo natolik dlouho, že nabral ztrátu celého okruhu. I přesto opět několik soupeřů předjel a pěkně si zazávodil, na pořadí již ale jeho tempo nemělo vliv a tak alespoň získal více zkušeností a pár bodů do celkového hodnocení.
Po přesunu do Litvínova si ještě navečer projel trať nedělního závodu. Parádní, rychlý okruh ve stylu kritéria, kde velké procento představovaly asfaltové a šotolinové stezky, v něm probudil těšení a naděje na dobré umístění. Po ranním probuzení a pak i následném seznámení s okruhem však přišlo lehké zklamání. Noční vydatné deště travnatý povrch značně rozmočily, asfalt se stal velmi kluzkým a navíc bylo nutné projíždět dvousetmetrovým superbahnitým úsekem. Před startem pak ještě k výše uvedeným skutečnostem přišlo dilema volby galusek, vzhledem k nemožnosti použití téměř optimálního sobotního předního kola. Mezi jemným a hrubým profilem nakonec zvítězil ten první pro svůj lepší grip v kluzkých asfaltových zatáčkách, zároveň však s rizikem při průjezdech bahnem.
Pod zataženou oblohou se ve velkém chladnu Martin opět dostal na startu do druhé řady s nadějí, že se v extrémně širokém asfaltovém nájezdu konečně prosadí. Ani zde se však nedařilo, pomalé nacvaknutí, navíc vytržená noha z pedálu znamenaly rozjezd z posledních příček. Ještě v dlouhém nájezdu a v úvodních terénních pasážích se dokázal posunout o hodně příček vpřed, v rychlém tempu postupně získával ztracené pozice, jen ve zmíněném blátě jízdou ve skupině ztrácel. Tam také ve druhém kole doplatil na kontakt se soupeřem, který ho doslova odstřelil do místního rybníka. Opět ztráta, opět dojíždění a předjíždění, v bahně již parádní rychlé průjezdy oproti svým konkurentům ...... a v cíli konečné 5. místo. Ač toto není nejhorší výsledek vzhledem k uvedeným skutečnostem, je velká škoda hlavně nepovedeného startu. V průběhu závodu totiž Martin zajížděl časy pouze o tři až čtyři vteřiny pomalejší než absolutní špička.

0 Komentáře

Vložil Martin dne 20 Říj 2013
Jméno:
E-mail: (volitelné)
Smajlík: smile wink wassat tongue laughing sad angry crying 

SPAM ochrana
Přepiš tento text: nCPQ8:
| Zapomenout